A+ A-

 

 

Η Logismos έχοντας αποκτήσει στα τριάντα χρόνια δραστηριοποίησης τον χώρο του επιχειρηματικού λογισμικού, πολύ καλή γνώση στα συστήματα διαχείρισης επιχειρησιακών πόρων έχει αναπτύξει ένα ολοκληρωμένο σύστημα που καλύπτει το σύνολο των αναγκών μεσαίων και μεγάλων επιχειρήσεων ή αλυσίδων λιανικής πώλησης.

Το ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα Logismos ERP Retail είναι μια ολοκληρωμένη και τεχνολογικά προηγμένη εφαρμογή λογισμικού, η οποία υποστηρίζει τις κρίσιμες λειτουργίες καταστημάτων πώλησης αγαθών και υπηρεσιών.

Η εφαρμογή διαχειρίζεται ταυτόχρονα πολλά καταστήματα και αποθηκευτικούς χώρους (περισσότερους του ενός ανά υποκατάστημα). Υποστηρίζονται όλες οι λειτουργίες των ταμείων ενός καταστήματος και συνδέεται on-line για τις back office λειτουργίες με το MomentumERP. Τα δύο συστήματα λειτουργούν σε κοινή βάση δεδομένων (Oracle 10g) με δυνατότητα διαχείρισης τεράστιου όγκου δεδομένων.
Βασικές Λειτουργίες :

Ø Διαχείριση σταθμού λιανικής πώλησης με υποστήριξη συσκευών barcode για γρήγορη καταχώρηση παραστατικών πώλησης.

Ø Διαχείριση πολλαπλών τρόπων πληρωμής (πιστωτικές κάρτες, διατακτικές) με δυνατότητα συνδυασμού.

Ø Πλήρης διαχείριση ταμείου,  ολοκληρωμένη πληροφόρηση ανά ταμείο και δυνατότητα έκδοσης πινακίων.

Ø Διαχρονική πληροφόρηση πωλήσεων για προϊόντα και πελάτες.

Ø Διαχείριση υπολοίπων προϊόντων στο σύνολο των αποθηκευτικών χώρων.

Ø Διαχείριση δώρων και ειδικών παραγγελιών.

Ø Υποστήριξη dot matrix και θερμικών εκτυπωτών με δυνατότητα εκτύπωσης όλων των παραστατικών πώλησης (Απόδειξη Λιανικής, Απόδειξη Λιανικής Επιστροφών, Τιμολόγιο Δελτίο Αποστολής, Πιστωτικό Τιμολόγιο, κλπ.).

Ø Διαχείριση ανατροφοδοσία καταστήματος (συνολικά ή συγκεκριμένου αποθηκευτικού χώρου).

Ø Διαχείριση τιμοκαταλόγων λιανικής με υποστήριξη χρώμα- μέγεθος και δυνατότητα ορισμού διαφορετικής τιμολογιακής πολιτικής ανά υποκατάστημα.

Ø Δυνατότητα δυναμικού προσδιορισμού εκπτωτικής πολιτικής βάση τζίρου πελατών και για συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων.