A+ A-

Η εφαρμογή Παρακολούθησης Παικτών και Διαχείρισης Ομάδων (Player Tracking & Junket Management (PTJM)) στοχεύει στην δημιουργία ενός ολοκληρωμένου προφίλ παιχνιδιού των μελών (επισκέψεις, χρόνος παιχνιδιού, μέσο ποντάρισμα, θεωρητική και πραγματική αναλογία νίκης/ήττας, κτλ), τα οποία συνδυάζονται με τα σχετικά έξοδα που γίνονται για το κάθε μέλος (μεταφορά, διαμονή, φαγητό, ποτά, τσιγάρα κτλ) για μια περιεκτική εκτίμηση του κάθε μέλους.

Η εφαρμογή Παρακολούθησης Παικτών και Διαχείρισης Ομάδων καλύπτει τις παρακάτω λειτουργίες:

      α. Συλλογή Δεδομένων, και Διαχείριση των δεδομένων που σχετίζονται με την δραστηριότητα παιχνιδιού του παίκτη.
β. Διαχείριση επιβράβευσης του παίκτη μέσω πόντων, με βάση την εκτίμηση της πραγματικής δραστηριότητας του παίκτη.
γ. Διαχείριση των συνεργατών του καζίνο οι οποίοι προσελκύουν παίκτες στο καζίνο έναντι προμήθειας.

Τα δεδομένα που επεξεργάζεται η εφαρμογή είναι διαθέσιμα και σε άλλες εφαρμογές όπως της Διαχείρισης Ασφάλειας (Surveillance), της Διαχείρισης Τραπεζιών (Table Management), της Διαχείρισης Μηχανών Slot (Slot Management), τις Πελατειακές Σχέσεις (CRM) και της Διαχείρισης Οικονομικών Σταθμών και Ταμείων (Cage Management). Τα δεδομένα που διαχειρίζεται η εφαρμογή είναι επίσης διαθέσιμα στην εφαρμογή Επιχειρησιακής Ευφυίας (Business Intelligence) για επιπλέον χρήση στην λήψη επιχειρησιακών αποφάσεων.
Πιο αναλυτικά, οι λειτουργίες που υποστηρίζει η εφαρμογή Παρακολούθησης Παικτών και Διαχείρισης Ομάδων περιλαμβάνουν:
• Υποστήριξη διαφορετικών μεθόδων παρακολούθησης παικτικότητας σύμφωνα με τις διαδικασίες του καζίνο (πχ. Μέσο ποντάρισμα, πραγματική αναλογία κέρδους/απώλειας βασισμένη στο ποσό πονταρίσματος (drop) και εξαργύρωσης (cash out), πραγματική αναλογία κέρδους/απώλειας βασισμένη σε αναλυτικά δεδομένα για το κέρδος/απώλεια ανά παίκτη, κτλ.).
• Υποστήριξη αλγορίθμων που καθορίζονται από τον χρήστη, για τον υπολογισμό των πόντων που κερδίζει ο παίκτης, χρησιμοποιώντας όλα τα δεδομένα παρακολούθησης του παίκτη (πχ. πραγματικό/θεωρητικό ποντάρισμα, χρόνος παιχνιδιού, ποσό στο τραπέζι (drop), αριθμός επισκέψεων, κτλ.).
• Ισχυρή διαχείριση των πόντων των παικτών (bonus πόντοι, μεταφορά πόντων από το ένα μέλος σε άλλο, εγκυρότητα των πόντων,  κτλ.).
• Ισχυρό σύστημα για συλλογή δεδομένων με οθόνες αφής ή PDA, το οποίο μπορεί να λειτουργήσει είτε σε κάθε τραπέζι ή σε μια ομάδα τραπεζιών, ή στο χώρο παιχνιδιών, επιτρέποντας εύκολη ταυτοποίηση του παίκτη για την καταγραφή του drop, του πονταρίσματος, του κέρδους, του chip out, του χρόνου παιχνιδιού κτλ.
• Υποστήριξη των καθορισμένων από τον χρήστη αλγορίθμων για την ταξινόμηση των παικτών με βάση τα δεδομένα παρακολούθησης τους. Η ταξινόμηση των παικτών μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν παράγοντας στους αλγόριθμους απόκτησης πόντων και σε άλλες διαδικασίες επιβράβευσης των παικτών που υποστηρίζονται από την εφαρμογή.
• Διαχείριση του τι δύναται να λάβει ένας παίκτης με εξαργύρωση πόντων. Οι πληροφορίες που χρησιμοποιούνται για κάθε αντικείμενο εξαργύρωσης περιλαμβάνουν, τιμή αγοράς, τιμή λιανικής, απαιτούμενους πόντους, αντικείμενα που αγοράστηκαν, αντικείμενα που εξαργυρώθηκαν, και τρέχοντα αποθέματα.
• Δυνατότητα ανταλλαγής πόντων με άλλα συστήματα καζίνο που επιβραβεύουν και εξαργυρώνουν πόντους στο καζίνο (ηλεκτρονικές μηχανές παιχνιδιών, εστιατόρια, καταστήματα, mini market, καταστήματα λιανικής, συνδεδεμένα ξενοδοχεία).
• Ισχυρά εργαλεία αναφοράς για την επεξεργασία και παρουσίαση των δεδομένων παρακολούθησης των παικτών (καλύτεροι/χειρότεροι 100 παίκτες, αξία του παίκτη υπολογισμένη σύμφωνα με το πραγματικό ή το στατιστικό κέρδος του, λαμβάνοντας υπόψη τα πλεονεκτήματα που παρέχονται στον παίκτη).

Η υπό-εφαρμογή Διαχείρισης Ομάδων παικτών υποστηρίζει τις διαδικασίες που χρησιμοποιεί το καζίνο για την διαχείριση παικτών που έρχονται οργανωμένα ως ομάδες (junkets) και καλύπτει τις παρακάτω βασικές λειτουργίες:
• Καθορισμένη από τον χρήστη ιεραρχία Διαχειριστή Ομάδας (απεριόριστα επίπεδα ιεραρχίας), η οποία επιτρέπει συνύπαρξη πρακτόρων και δυνατών παικτών (high rollers) στο ίδιο επίπεδο.
• Δυνατότητα διαχείρισης σε κάθε κόμβο ιεραρχίας το ποσοστό προμήθειας, το ποσοστό εξόδων που παρέχεται για «επιβράβευση» (complimentaries) ή για «κατανάλωση» (consumables). Για παράδειγμα, η προμήθεια του διαχεριστή της ομάδας μπορεί να αντιστοιχεί στο 1,25% του πονταρίσματος, και τα consumables δεν θα πρέπει να ξεπερνούν το 0,1% του πονταρίσματος.
• Διαχείριση της συμφωνίας ανά κόμβο ιεραρχίας (διάρκεια συμφωνίας, ποσοστά προμήθειας που μπορούν να υπολογιστούν είτε με βάση το ποντάρισμα (rolling) είτε με βάση την πραγματική ή την θεωρητική αναλογία κέδρους/απώλειας, είτε σε δεδομένα παρακολούθησης, consumables  και complimentaries).