A+ A-

Η εφαρμογή Διαχείρισης Μελών (Member Management) καλύπτει την ανάγκη για έλεγχο της εισόδου μελών (είτε αυτή επιβάλλεται από νομοθεσία είτε αποτελεί επιθυμία της Διοίκησης του καζίνο). Επιτρέπει την καταχώρηση πληροφοριών για τον παίκτη με εύκολο και γρήγορο τρόπο, την έκδοση κάρτας μέλους και (αν χρειάζεται) εισιτήρια για είσοδο /δραστηριότητες στα πλαίσια του καζίνο.
Η εφαρμογή διαχείρισης των μελών καλύπτει τις ακόλουθες λειτουργίες:

α. Συλλογή στοιχείων εγγραφής για τα Μέλη
β. Ταξινόμηση Μελών
γ. Είσοδος Μέλους στο καζίνο (Check in)

Οι πληροφορίες του Παίκτη που συλλέγονται μέσω της εφαρμογής Διαχείρισης Μελών (Member Management) είναι διαθέσιμες και χρησιμοποιούνται από τις άλλες εφαρμογές, όπως την Διαχείριση Ασφαλείας (Surveillance), την Παρακολούθηση Παικτών (Player Tracking), και την Διαχείριση Οικονομικών Σταθμών και Ταμείων (Cage Management) έτσι ώστε η ταυτοποίηση των παικτών να είναι εφικτή για όλες τις συναλλαγές και δραστηριότητες εντός του καζίνο ή του χώρου σλοτ. Οι πληροφορίες αναφορικά με τους παίκτες είναι επίσης διαθέσιμες και στην εφαρμογή Επιχειρησιακής Ευφυίας (Business Intelligence) για περεταίρω χρήση στην λήψη αποφάσεων. Οι λειτουργίες που υποστηρίζονται από την  εφαρμογή Διαχείρισης Μελών επίσης περιλαμβάνουν :

• Συλλογή πληροφοριών ταυτοποίησης (ταυτότητα, διαβατήριο) σε ηλεκτρονική μορφή και αποθήκευση τους στο σύστημα.
• Συλλογή πρόσθετων πληροφοριών σχετικά με τους πελάτες: πληροφορίες επικοινωνίας (αριθμός τηλεφώνου, αριθμός κινητού τηλεφώνου, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου) καθώς και πληροφορίες που ορίζει ο χρήστης (προτίμηση σε παιχνίδια, φαγητά, αθλήματα, κτλ.).
• Λήψη φωτογραφιών του παίκτη σε ηλεκτρονική μορφή και αποθήκευση στο σύστημα.
• Τα πεδία πληροφοριών μπορούν να οριστούν ως υποχρεωτικά ή προαιρετικά όπως απαιτείται από το ρυθμιστικό σώμα ή το καζίνο. Υφίσταται προστασία των δεδομένων αυτών.
• Παραμετρικός καθορισμός των κανόνων ανανέωσης πληροφοριών (π.χ. μήνυμα προς τον χρήστη ώστε να ζητήσει νέο διαβατήριο για ταυτοποίηση μέσα σε 90 ημέρες από την ημερομηνία λήξης, μήνυμα προς τον χρήστη  ώστε να ζητήσει τη λήψη νέας φωτογραφίας των πελατών της κάθε 2 χρόνια), διατηρώντας αρχείο καταγραφής των μεταβολών των στοιχείων των πελατών.
• Ταξινόμηση των παικτών σε κατηγορίες (π.χ. κανονικός, επίτιμος, VIP, χρυσός, ασημένιος, κτλ.) και ικανότητα παραμετρικού καθορισμού του τρόπου κωδικοποίησης των καρτών των μελών με βάση την ταξινόμηση των παικτών.
• Χρήση κάρτας μέλους ως το μόνο μέσο ταυτοποίησης εντός του καζίνο (π.χ. Μαγνητικές κάρτες, κάρτες με τσιπάκι, υβριδική μαγνητική και με τσιπάκι κάρτα, ανέπαφη κάρτα). Παραμετρική κωδικοποίηση κάρτας και εξατομίκευση.
• Δυνατότητα καθορισμού κωδικού PIN κάρτας, καθώς και διαδικασία ακύρωσης ή αλλαγής του υπάρχοντος κωδικού PIN με ένα νέο, για χρήση καρτών αντί μετρητών  στις μηχανές slot (cashless).
• Παραμετρικός καθορισμός των κανόνων εισόδου πελατών (π.χ. η είσοδο στο καζίνο επιτρέπεται μόνο σε άτομα από 23 ετών και πάνω και μόνο από συγκεκριμένες χώρες).
• Παραμετρικός καθορισμός των τύπων εισιτηρίων με βάση την εγκυρότητα τους (εισιτήριο έγκυρο για 24 ώρες), ειδική τιμή για πακέτα πολλαπλών εισιτηρίων (πακέτο 5 εισιτηρίων, πακέτο 10 εισιτηρίων), τιμή για εισιτήρια εισόδου ή συνδυασμό εισιτηρίων εισόδου και άλλων δραστηριοτήτων του καζίνο (συνδυασμός εισιτηρίου που περιλαμβάνει είσοδο, γεύμα και συναυλία.
• Δυνατότητα απλού Check-In και/ή Check-Out (εάν απαιτείται)  ή Junket Check In (Ομάδας) για την διασύνδεση επίσκεψης συγκεκριμένου παίκτη με γκρουπ στο οποίο ανήκει.
• Απλός μηχανισμός ενημέρωσης του παίκτη μέσω μηνύματος (π.χ. Μήνυμα ότι ξέχασε την ομπρέλα του στην προηγούμενη επίσκεψη του στο καζίνο).
• Δυναμικός μηχανισμός μηνυμάτων που βασίζεται σε δεδομένα του παίκτη και σε άλλες παραμέτρους που ορίζει ο χρήστης (π.χ. Μήνυμα μόνο στις γυναίκες παίκτριες, ηλικίας μεταξύ 40 και 60 χρόνων, μεταξύ των ωρών 09:00 με 14:00, το οποίο θα τις ενημερώνει ότι  η παρουσίαση στην ηλεκτρονική ρουλέτα θα λάβει χώρα μεταξύ των ωρών 15:00 με 17:00).
• Δυναμικές αναφορές για καλύτερο προγραμματισμό του προσωπικού υποδοχής.