A+ A-

Η εφαρμογή Διαχείρισης Ασφαλείας (Surveillance Management) στοχεύει στην υποστήριξη των διαδικασιών του τμήματος ασφάλειας/επιτήρισης του καζίνο. Το καζίνο πρέπει να διαθέτει τα μέσα για να ελέγξει τα άτομα που εισέρχονται στους χώρους του έτσι ώστε να απαγορεύει την είσοδο σε άτομα με μητρώο παράνομης συμπεριφοράς, και να ειδοποιεί άμεσα για συγκεκριμένα συμβάντα στο καζίνο, όπως η μεταφορά συγκεκριμένου ποσού χρημάτων, μεγάλα πονταρίσματα από παίκτες, με στόχο το καζίνο να είναι σε θέση να ελέγχει και να καταγράφει μη επιτρεπτές συμπεριφορές.

Η εφαρμογή Διαχείρισης Ασφαλείας καλύπτει τις παρακάτω βασικές λειτουργίες:

α. Διαχείριση της βάσης δεδομένων για τους παίκτες στους οποίου η είσοδος στον καζίνο απαγορεύεται.
β. Άμεση ειδοποίηση για συγκεκριμένα συμβάντα στους χώρους του καζίνο.
γ. Διαχείριση και καταγραφή των συμβάντων που έχουν σχέση με ανάρμοστη συμπεριφορά πελατών και υπαλλήλων του καζίνο.

Η εφαρμογή Διαχείρισης Ασφαλείας επικοινωνεί και δέχεται πληροφορίες από άλλες εφαρμογές όπως της Διαχείρισης Μελών (Member Management), της Διαχείριση Τραπεζιών (Table Management), της Διαχείριση Μηχανών Slot (Slot Management), της Διαχείριση Οικονομικών Σταθμών και Ταμείων (Cage Management) και της Παρακολούθηση Παικτών  (Player Tracking). Οι πληροφορίες που επεξεργάζονται από την εφαρμογή CRM είναι επίσης διαθέσιμες στην εφαρμογή Επιχειρησιακής Ευφυίας (Business Intelligence) για επιπλέον χρήση στην λήψη επιχειρησιακών αποφάσεων.
Πιο αναλυτικά, οι λειτουργίες που υποστηρίζονται από την εφαρμογή Διαχείρισης Ασφαλείας περιλαμβάνουν:

• Δυνατότητα διαχείρισης της λίστας πελατών, στους οποίους απαγορεύεται η είσοδος στο καζίνο (διαχείριση μαύρης λίστας). Δυνατότητα διαχείρισης των διαφόρων αιτιών απαγόρευσης και του χρονικού ορίζοντα κατά τον οποίο ισχύει η απαγόρευση.
• Δυνατότητα πολλαπλής ταξινόμησης των ατόμων που περιλαμβάνονται στις μαύρες λίστες. Για παράδειγμα, λόγος για ένταξη στη μαύρη λίστα, κατηγορία συμπεριφοράς, μεθοδολογία που ακολουθήθηκε (π.χ. μόνος ή με συνεργούς), χώρα προέλευσης, κτλ.
• Δυνατότητα για αυτόματη καταχώρηση στις μαύρες λίστες από εξωτερικά συστήματα. Για παράδειγμα, αυτόματη καταχώρηση στο σύστημα των μαύρων λιστών δεδομένων από διεθνείς οργανισμούς.
• Δυνατότητα «έξυπνης» αντιστοίχισης των νέων πελατών κατά τη διαδικασία εγγραφής τους με άτομα που συμπεριλαμβάνονται στις μαύρες λίστες. Η αντιστοίχιση γίνεται ταχύτατα έτσι ώστε να μην γίνεται αντιληπτή από τους πελάτες. Η αντιστοίχιση επίσης πρέπει να λαμβάνει υπόψη ένα συνδυασμό των προσωπικών στοιχείων του πελάτη (π.χ. όνομα, ημερομηνία γέννησης, χώρα προέλευσης) τα οποία είναι δύσκολο να μεταβληθούν όταν νέα έγγραφα ταυτοποίησης εκδίδονται (ταυτότητα, διαβατήριο, κτλ.).
• Δυνατότητα σχεδιασμού διαφορετικών διαδικασιών αντιμετώπισης των περιπτώσεων προσπάθειας εισόδου από άτομα που ανήκουν στις μαύρες λίστες ανάλογα με τους λόγους απαγόρευσης. Για παράδειγμα, αυτόματη ειδοποίηση της Ασφάλειας μόνο –χωρίς την ειδοποίηση των προσωπικού εισόδου–, ή ειδοποίηση και των δύο, κτλ.
• Δυνατότητα διαδικασίας αυτοαπαγόρευσης, μετά από αίτηση του παίκτη ή ενός μέλους του άμεσου οικογενειακού περιβάλλοντος του για απαγόρευση της εισόδου στο καζίνο για μία συγκεκριμένη χρονική περίοδο.
• Δυνατότητα αξιοποίησης των δεδομένων των εφαρμογών Παρακολούθησης Παίκτη (Player Tracking) και Διαχείρισης Ομάδας (Junket Management) για την υποστήριξη πολιτικής «Υπεύθυνου Παιξίματος» (π.χ. να μην επιτρέπεται η είσοδος παραπάνω από 10 φορές τον μήνα).
• Δυνατότητα διαχείρισης καταγραφών απαγόρευσης, πχ άτομα στα οποία έχει επιβληθεί απαγόρευση για μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο, ή άτομα στα οποία η απαγόρευση θα πάψει να ισχύει με το πέρασμα μιας συγκεκριμένης χρονικής περιόδου.
• Δυνατότητα αυτόματης ειδοποίησης του τμήματος Ασφαλείας για συγκεκριμένα συμβάντα στους χώρους του καζίνο, στα οποία του προσωπικό ασφαλείας πρέπει να στρέψει την προσοχή του. Αυτά τα συμβάντα μπορεί να είναι συναλλαγές στα Ταμεία οι οποίες ξεπερνούν ένα συγκεκριμένο ποσό, συναλλαγές συγκεκριμένου τύπου (π.χ. πληρωμή τζακ ποτ) στα ταμεία, μεταφορά μαρκών από τα ταμία σε τραπέζια, πονταρίσματα υψηλής αξίας, ασυνήθιστες επιδόσεις τραπεζιών (π.χ. πολύ μεγάλα κέρδη ή απώλειες).
• Δυνατότητα διαχείρισης και καταγραφής των συμβάντων υπό την ευθύνη του τμήματος Ασφαλείας σχετικά με ανάρμοστη συμπεριφορά πελατών ή υπαλλήλων του καζίνο. Δυνατότητα σύνδεσης ηλεκτρονικών αρχείων (αρχεία, φωτογραφίες, ήχος, και βίντεο) που έχουν σχέση με το συμβάν.