A+ A-

Η εφαρμογή Επιχειρησιακής Ευφυίας (Business Intelligence) στοχεύει στην υποστήριξη της ανώτατης διοίκησης του καζίνο στην ορθή λήψη αποφάσεων με βάση την πολυδιάστατη ανάλυση των επιχειρησιακών δεδομένων.
Η εφαρμογή εκμεταλλεύεται τεχνολογίες αιχμής πληροφορικής για να υποστηρίξει τις λειτουργίες Επιχειρησιακής Ευφυίας σε μια ολοκληρωμένη λειτουργία του καζίνο. H δομή της Αποθήκης Δεδομένων επιτρέπει την απόκτηση δεδομένων από όλες τις άλλες εφαρμογές του Συστήματος Διαχείρισης Καζίνο (Logismos CMS), Καθαρισμό Δεδομένων (Data Cleansing), Ολοκλήρωση Δεδομένων (Data Integration) και Μετασχηματισμό Δεδομένων (Data Transformation) σε μορφή χρήσιμης επιχειρησιακή πληροφόρηση. Η πληροφόρηση μπορεί έτσι να αναλυθεί σε πολλά διαφορετικά επίπεδα λεπτομέρειας και να παράγει χρήσιμα συμπεράσματα, τα οποία μπορούν να οδηγήσουν το καζίνο στην απόκτηση επιθυμητής και πολύτιμης γνώσης, με την οποία σχηματίζει την βάση για αξιόπιστες και έγκαιρες αποφάσεις.
Στην ανάπτυξη της εφαρμογής Επιχειρησιακής Ευφυίας δόθηκε ιδιαίτερη προσοχή σε τρείς παράγοντες οι οποίοι θα επηρεάσουν την επιτυχημένη χρήση της εφαρμογής από τους χρήστες (ανώτατα διοικητικά στελέχη, ιδιοκτήτες καζίνο):

α. Ταχύτητα Απόκρισης  κατά τη διάρκεια της επεξεργασίας μεγάλου όγκου δεδομένων.
β. Φιλικό περιβάλλον γραφικών προς τον χρήστη το οποίο δεν θα απαιτεί σημαντικό χρόνο εκπαίδευσης για τους χρήστες.
γ. Σύνδεση με εφαρμογές του Office (Excel, Word, Powerpoint, Outlook).

Η εφαρμογή Επιχειρησιακής Ευφυίας (Business Intelligence) επικοινωνεί και δέχεται δεδομένα από όλες τις άλλες εφαρμογές του Συστήματος Διαχείρισης Καζίνο, τα οποία χρησιμοποιούνται στην διαδικασία λήψης επιχειρησιακών αποφάσεων.
Πιο αναλυτικά, οι λειτουργίες που υποστηρίζονται από την εφαρμογή Επιχειρησιακής Ευφυίας περιλαμβάνουν:

• Δυνατότητα για τον διαχειριστή του συστήματος να δημιουργήσει κύβους δεδομένων επιλέγοντας τις επιθυμητές διαστάσεις (π.χ. καζίνο, τύπο τραπεζιού, τύπο παιχνιδιού, φύλλο παίκτη, ελάχιστο ποντάρισμα, χώρα προέλευσης του παίκτη, κτλ), επιθυμητά επίπεδα σε κάθε διάσταση (π.χ. έτος, τρίμηνο, μήνας, ημέρα, ώρα) και επιθυμητές αξίες ( π.χ. ποσό πονταρίσματος, αριθμός παιχνιδιών που έγιναν, αριθμός πελατών, αριθμός πελατών σε κλίμακα απαγόρευσης, κτλ).
• Δυνατότητα επεξεργασίας δεδομένων είτε μέσω προσχεδιασμένων αναφορών ή αιτημάτων ad hoc.
• Δυνατότητα δημιουργίας νέων υπολογιστικών αξιών με χρήση πολύπλοκων συναρτήσεων (μαθηματικές, στατιστικές, λογικές, κτλ) σε υπάρχουσες αξίες.
• Δυνατότητα «αποθήκευσης» ειδικών αναφορών που χρησιμοποιούνται συχνά έτσι ώστε να μην χρειάζεται να δημιουργηθούν ξανά και ξανά.
• Δυνατότητα ορισμού των δικαιωμάτων χρηστών είτε σε επίπεδο αναφορών είτε σε επίπεδο κύβων δεδομένων (για παράδειγμα, ένας χρήστης μπορεί να βλέπει όλα τα δεδομένα που αφορούν τους πελάτες ενώ κάποιος άλλος δεν επιτρέπεται να βλέπει τα δεδομένα που αφορούν τα πονταρίσματα των πελατών).
• Δυνατότητα προβολής των δεδομένων :
o Σε μορφή πίνακα (τύπου Excel),
o Σε μορφή γραφημάτων (ράβδοι, πίτες, κτλ),
o Σε μορφή γεωγραφικής προβολής (π.χ. προβολή σε χάρτη με διαφορετικά χρώματα, που εξαρτώνται από τον αριθμό πελατών από κάθε χώρα ή περιοχή προέλευσης)
o Σε μορφή διαγράμματος που δημιουργήθηκε από τον διαχειριστή του συστήματος (π.χ. το σχέδιο του καζίνο στο οποίο τα τραπέζια εμφανίζονται με διαφορετικά χρώματα, τα οποία εξαρτώνται από το αποτέλεσμα παιχνιδιού του κάθε τραπεζιού).
• Δυνατότητα συγχρονισμού μεταξύ των 4 διαφορετικών μορφών παρουσίασης, με την οποία όταν κάτι μεταβάλλεται σε ένα γράφημα, η μεταβολή αυτή μεταφέρεται και στις άλλες 3 μεθόδους (τραπέζι, χάρτης, διάγραμμα).
• Δυνατότητα υπολογισμού και παρουσίασης τάσεων, επιτρέποντας την επιλογή της μεθόδου υπολογισμού (γραμμική, εκθετική, πολυνωμική, λογαριθμική, κινητού μέσου).
• Δυνατότητα συλλογής και χρήσης δεδομένων από συστήματα τρίτων (π.χ. εφαρμογές ξενοδοχείων, εφαρμογές λιανικής) και ενοποίησης σε ένα ολοκληρωμένο Σύστημα Διαχείρισης Πληροφοριών.
• Δυνατότητα σχεδιασμού αναφορών με την χρήση του Excel, παρέχοντας στον χρήστη την δύναμη να έχει πρόσβαση σε πολυδιάστατες δομές πληροφοριών που υποστηρίζονται από την εφαρμογή. Συνδυασμός δεδομένων από διάφορες πηγές (π.χ. Διαχείρισης Μελών, Παρακολούθησης Παίκτη, Διαχείρισης Τραπεζιών, εξωτερικές πηγές τροφοδοσίας) για την δημιουργία του Δείκτη Επιδόσεων (Key Performance Indicator (KPI)), για παράδειγμα τη κατά μέσο όρο σχέση μεταξύ πονταρίσματος πελάτη στα slot και στα τραπέζια, ανά ημέρα.