A+ A-

11/3/2019

Σύστημα Υποστήριξης Πωλητών και Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων.

Αποτελεί τη Νέα Οικογένεια εφαρμογών που αναπτύσσει η Logismos για να υποστηριχθεί η ανάγκη συνεχούς  και άμεσης αμφίδρομης ενημέρωσης μεταξύ των πωλητών και της σύγχρονης επιχείρησης με χρήση της τεχνολογίας ασύρματης επικοινωνίας WIFI ή εναλλακτικά της κινητής επικοινωνίας 3G/4G.

Αναγνωρίζοντας ότι οι επιχειρήσεις επιδιώκουν την αξιοποίηση νέων πληροφοριακών συστημάτων με την μικρότερη θυσία σε χρόνο, ανθρώπινους πόρους και αλλαγές στις διαδικασίες, το Logismos FSM συνεργάζεται άψογα με το σύστημα διαχείρισης και αξιοποίησης επιχειρηματικών πόρων Momentum ERP της Logismos.

Βασικές λειτουργίες:

   1. Πελάτες
1.1. Επιλογή πελάτη και εμφάνιση βασικών στοιχείων
1.2. Εμφάνιση ανοιχτού υπολοίπου επιλεγμένου πελάτη
1.3. Εμφάνιση προηγούμενων πωλήσεων στον πελάτη (αξιακά και συγκεντρωτικά ανά είδος)
1.4. Δημιουργία νέου πελάτη
1.5. Αναζήτηση υπάρχοντος πελάτη
1.6. Συνημμένα αρχεία

   2. Παραγγελίες
2.1. Επιλογή ειδών προς παραγγελία (με φωτογραφία του είδους και μικρή περιγραφή)
2.2. Εμφάνιση μετά από συγχρονισμό της τελικής τιμής λαμβάνοντας υπόψη εκπτώσεις και προσφορές βάσει τιμοκαταλόγου πελάτη και εκπτωτικής πολιτικής
2.3. Επισκόπηση παραγγελίας προς αποστολή
2.4. Αποστολή παραγγελίας
2.5. Ανεκτέλεστες παραγγελίες πελάτη

   3. G.I.S.
3.1. Δρομολόγηση (θέση πωλητή – θέση πελάτη)
3.2. Χάρτης εντοπισμού γεωγραφικής θέσης πελατών

   4. Ημερολόγιο Ενεργειών
4.1. Σήμερα
4.2. Εβδομάδα
4.3. Μήνας

   5. Ενέργειες – Πελατειακές σχέσεις
5.1. Δημιουργία νέας ενέργειας / επίσκεψης σε πελάτη
5.2. Αναζήτηση υπάρχουσας ενέργειας
5.3. Ιστορικό ενεργειών, επισκέψεων και επικοινωνίας με πελάτες
5.4. Απεικόνιση συχνότητας επισκέψεων σε πελάτες
5.5. Προγραμματισμός ενεργειών και επισκέψεων σε πελάτες
5.6. Καταχώρηση δαπανών πωλητή